пятница, 14 сентября 2012 г.


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Африка

Назва навчальної теми

«Географія»

Основний та другорядні навчальні предмети

Основний предмет: «Географія»
Другорядні предмети: «Природознавство», «Історія»


Вік учнів, клас

Учні 12-13 років, 7 клас

Стислий опис проекту

У цьому проекті діти дізнаються про географічне положення, дослідження та освоєння материка, рельєф, клімат,  Африки. Ознайомляться з об’єктами природної і культурної спадщини на материку, населенням та державами. Поглиблять та закріплять свої знання з визначення географічних координат крайніх точок Африки. Мета цього проекту показати дитині цікавий світ Африки.

План

Навчальні цілі

Учні розвинуть свої навички 21 століття: планувати, організовувати індивідуальну і колективну діяльність в інформаційному середовищі. Навчаться використовувати графічні схеми для опису материка, оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання.

Опис оцінювання 

На початку заняття вчитель визначає рівень знань учнів за допомогою анкетування, ЗХД-таблиць.
Протягом проекту: вчитель проводить оцінювання учнів за допомогою мозкової атаки, обговорює основні запитання, використовує  таблицю «ЗХД».
Наприкінці вчитель використовує анкетування та дивиться презентацію, контрольні списки,  яку створили учні для виводів о результатах.

Діяльність учнів

Перед початком проекту учні переглядають презентацію вчителя, а вчитель проводить онлайн-опитування.

Під час роботи над проектом вчитель консультує учнів та координує їх діяльність. А самі учні підбирають матеріали, створюють презентації по групам.  
Перша група повинна знайти в Інтернет відомості про етапи дослідження Африки та створити презентацію.
Група два досліджує географічне положення Африки. Вони повинні проаналізувати і відмітити особливості географічного положення Африки, а також створити презентацію.
Група три досліджує природу Африки і як наслідок своєї роботи – створення презентації.
Група чотири готує та проводить бліцопитування.
Проводиться оцінювання знань учнів та їх розуміння проекту. Якщо учні віддалилися від теми, допомогти їм повернутися.
Провести обмін досвіду між групами, отриманим ними досвідом.
По закінченню роботи групи показують свої результати іншим, діляться досвідом і своїми знахідками. Вирішують загальну задачу, яка охоплює всі групи.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище Блажко Ірина Олександрівна

Фах, навчальний предмет вчитель географії

Навчальний заклад Харківська спеціалізована школа №99

Місто\село, район, область м. Харків, Дзержинський район

Контактні дані papelen@rambler.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 10.09.2012 – 14.09.2012

Місце проведення тренінгу: Науково-методичний педагогічний центр Харківської міської ради Харківської області, вул. Чернишевська, 47


Тренери: Кравченко Марина Олегівна, Корсунський Олексій Юрійович




1 комментарий:

  1. Сподобалось як прописана діяльність учнів, хоча незрозуміло для кого створюється бліцопитування(кого саме вони мають опитувати). Перевірте, будь ласка, доступ до документів, неможливо ознайомитись з матеріалами.

    ОтветитьУдалить